X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل
کافی نت - اطلاعیه های استخدام - سایت - دانلود آهنگ
سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390
اعطای نمایندگی بیمه سامان

اعطای نمایندگی بیمه سامان در تهران، البرز، قم، گرگان،شاهرود و محلات


شرکت بیمه سامان از شما برای اخذ نمایندگی رسمی فروش بیمه های زندگی و تشکیل سرمایه در غالب آیین نامه 54 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دعوت به عمل می آورد.

خواهشمند است، متن زیر را با دقت مطالعه کنید، سپس در صورت تمایل برای اخذ نمایندگی آیین نامه 54  بیمه مرکزی ج.ا.ا در بیمه سامان، فرم اطلاعات نمایندگان را ،به همراه رزومه خویش، به پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید، تا درصورت تاییدیه آن، با شما برای جلسه مصاحبه تماس گرفته شود
samaninsurance.lifeagent@yahoo.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید

قابل توجه کسانی که خود را لایق درآمد زایی می دانند، نه حقوق ثابت
فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند
قابل توجه کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند
قابل توجه کسانی که می خواهند برای رشد  و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران
و
قابل توجه علاقه مندان به امر فروش و بازاریابی حرفه ای



روند اعطای رسمی نمایندگی فروش:
1)    ارسال رزومه و فرم اطلاعات نمایندگی به شرکت بیمه سامان
2)    بررسی فرم اطلاعات متقاضیان توسط بیمه سامان
3)    تماس با متقاضیانی که فرم اطلاعات و رزومه آنها به تایید بیمه سامان رسیده است
4)    حضور  متقاضیان در جلسه مصاحبه
5)    قبولی در جلسه مصاحبه
6)    گذراندن دوره دانش تخصصی بیمه زندگی و تشکیل سرمایه
7)    قبولی در آزمون
8)    گذراندن دوره تخصصی بیمه ، فروش (توسط نوابغ فروش شرکت بیمه سامان)


مزایای اخذ نمایندگی از شرکت بیمه سامان:
1)    اعطای کد رسمی از اولین روز کاری
2)    اعطای پروانه نمایندگی رسمی بیمه
3)    درج سابقه رسمی  شما در سطوح ملی و بین المللی
4)    آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی نوابغ فروش دنیا (MDRT)
5)    بهره گیری از آموزش، مشاوره، پشتیبانی و تجربیات ارزنده متخصصان و فروشندگان حرفه ای و بین المللی
6)    اعطای گواهینامه رسمی دوره آموزشی از شرکت بیمه سامان(آتیه سازان)
7)    امکان بهره گیری از دفتر رایگان و امکانات آن
8)    امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی نمایندگان در سطوح ملی و بین المللی
9)    امکان تشکیل تیم فروش

 

توجه !توجه !توجه !

سوالات متداول:
سوالات ذیل در جهت آشنایی بیشتر، در خصوص نحوه فعالیت شما در شرکت سهامی بیمه سامان می باشد، لذا با مطالعه دقیق آن می توانید اطلاعات جامعی در این مورد کسب نمایید

(سوالات ذیل توسط متخصصان و مدیران ارشد فروش  و نوابغ فروش شرکت بیمه سامان پاسخ داده شده است).


1)    آیا این تجارت مناسب من می باشد؟
این تجارت مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید ، که تمامی این امکانات را شبکه فروش آتیه سازان شرکت بیمه سامان( سهامی عام) برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است.
در ضمن این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران و سازمانها. در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند.

همچنین مناسب افرادی است که:
خود را لایق شایسته ترین ها می دانند.
به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند.
علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.
روابط عمومی بالایی دارند.
علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند.
و
به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند.

2)    این تجارت مناسب چه کسانی نمی باشد؟
افرادی که علاقه مند به داشتن کاری مستقل نیستند.
افرادی که بنا به دلایلی به دنبال حقوق ثابت و کارمندی  هستند.
افرادی که به دنبال پیشرفت مالی نیستند.
افرادی که درآمد خود را وابسته به غیر می دانند و نه توانایی های فردی خویش.
افرادی که هدفمند نیستند.
افرادی که ابتکار عمل ندارند.
افرادیکه با انگیزه و پرشور نیستند.
افرادیکه آینده نگر نیستند و برنامه ریزی بلند مدتی برای کسب و کار خود ندارند.

3)    جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟( آیا کار من ویزیتوری است؟)
متاسفانه در ایران، بازاریابی و فروش با کلمه ویزیتوری مترادف شده است، در حالیکه نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالیست که شرکت بیمه سامان و شبکه فروش آتیه سازان در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.


در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند. نمایندگان بیمه سامان نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.
کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از بگستراند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه زندگی و تشکیل سرمایه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و..... نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه 54) نزد مردم و جامعه می باشد.


نمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز، زندگی و تشکیل سرمایه، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

4)    تفاوت تجارت فوق با تجارت های دیگر در چیست؟
در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و... می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود، در صورتی که در نمایندگی آئین نامه 54 بیمه مرکزی، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی رایگان و بدون آنکه هزینه ای پرداخت کند، در دفتر سرپرستی بیمه سامان کسب و کار خویش را آغازمی نماید.
در آئین نامه 54، به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است، تلف نماید.
در آئین نامه 54 شبکه فروش، کلیه حمایت ها در زمینه تجارت(تبلیغات، اصول مذاکرات، اصول فروش، استراتژی بازاریابی و ....)  و در نهایت بازاریابی از شما به عمل می آید.

5)    حمایت بیمه سامان از نمایندگان خود به چه میزان و چگونه می باشد؟
بیمه سامان در غالب شبکه فروش آتیه سازان، علاقه مندان به اخذ کد آئین نامه 54 بیمه مرکزی را در زمینه های آموزشی، بازاریابی، تبلیغاتی و تکنیکی حمایت می کند تا بتوانند در ابتدای کار خویش از افراد موفق در این تجارت به صورت رایگان کسب تجربه نمایند و سریع تر به درآمد زایی، بدون سرمایه و هزینه های اولیه، دست یابند.


6)    شبکه فروش آتیه سازان بیمه سامان چه خدماتی را به نمایندگان خود ارائه میدهد؟
شبکه فروش آتیه سازان با برخورداری از کادر مدیریتی مجرب و توانمند در زمینه فروش و بازاریابی، به علاقه مندان جهت اخذ کد نمایندگی آئین نامه 54 و در راستای درآمد زایی بدون هزینه و سرمایه اولیه نمایندگان، خدمات ذیل را ارائه می دهد:
آموزش حرفه ای تکنیک های فروش و مذاکرات
هموار کردن مسیر فروش و بازاریابی از طریق ایجاد و تدوین استراتژی های نوین فروش و بازاریابی
شناسایی مشکلات کاری و فنی نمایندگان و حل آن در راستای افزایش سطح درآمد آنان
شناسایی بازار هدف
تحلیل و تحقیق از بازار
معرفی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم از طریق استراتژی های تبلیغاتی
و در نهایت بازاریابی
برگزاری همایش و دوره های آموزشی جهت رشد و ارتقای سطح کیفی نمایندگان


در راستای حمایت شبکه فروش آتیه سازان از نمایندگان آئین نامه 54 بیمه مرکزی، دوره های آموزشی حرفه ای و رایگان در کارگاههای آموزشی برگزار می شود؛ جزئیات دوره آموزشی تخصصی و کاربردی ویژه نمایندگان به شرح زیر می باشد:
طول مدت دوره آموزشی: 80 ساعت
15 ساعت آموزش تخصصی دانش بیمه در ابتدای کار
65 ساعت آموزش تخصصی به شرح زیر در ضمن کار

 

//tabligh vpn j**